Cerința
Daniel a descoperit un izvor cu apă cristalină și vrea ca această apă sa ajungă în orașul în care locuiește.
Daniel are și o hartă cu drumuri pe unde se pot crea râuri astfel încât apa de la izvor să ajungă la destinație. Acestea vor avea un debit limitat notat cu c
pentru prevenirea inundațiilor.
În apropierea izvorului există și alte orașe pe unde râurile pot să treacă până să ajungă la destinație. Și acestea apar pe hartă, dar pentru că numele lor nu ajută, vor fi notate cu numere de la 2
până la n - 1
. Numerele sunt unice și au o semnificație. Cu cât un număr este mai mic, cu atât altitudinea locației notate cu acel număr este mai mare și la fel și invers. De aceea izvorul va fi notat cu 1
pe hartă și destinația cu n
, iar Daniel va folosi doar gravitația pentru transportarea apei.
Apa se va deplasa intr-o singură direcție
. Un râu care are punctul de plecare i
și destinația j
, va exista doar dacă i < j
. Daniel vrea să ajungă cat mai multă apă în oraș ca toți locuitorii să se bucure de aceasta, dar trebuie să aibă grijă sa nu apară inundații. Ajutați-l pe Daniel să împartă debitul fiecărui râu.
Date de intrare
Fișierul de intrare apa.in
conține pe prima linie numărul n
, iar pe următoarele linii i
, j
și c
, unde c
reprezintă capacitatea râului posibil care pleacă din orașul/izvorul i
și ajunge în orașul j
.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire apa.out
va conține pe prima linie numărul S
, reprezentând numărul de litri pe minut care ajung în orașul în care locuiește Daniel. Dacă acesta va fi egal cu 0
, atunci se va afișa Apa nu ajunge!
.
Restricții și precizări
2 ≤ n ≤ 280
1 ≤ c ≤ 1000
1 ≤ S ≤ 2.000.000.000
- Pentru fiecare drum citit care pleacă din
i
și ajunge înj
, se asigură căi < j
.
Exemplu:
apa.in
7 1 2 80 1 3 14 2 4 50 2 6 9 3 5 100 4 5 38 4 6 9 5 6 10 5 7 49 6 7 35
apa.out
70