Cerința
Copa ajunse în Orintia unde există un templu cu mai multe nivele, baza fiind un pătrat de lungime L
. Primul nivel are înălţimea egală cu N
, iar celelalte nivele au înălţimea mai mare cu o unitate faţă de cel anterior. Spre exemplu pentru L
= 5
şi N
= 3
din stâncă răsări templul (imagine din avion şi de la sol):
3 3 3 3 3
3 4 4 4 3
3 4 5 4 3
3 4 4 4 3
3 3 3 3 3
5
4 4 4
3 3 3 3 3
Copa deschise un document vechi şi citi: „Ca să afli cât aur este în templu, trebuie să însumezi numărul de metri de pe fiecare orizontală…”. Şi Copa socoti: 3
+ 3
+ 3
+ 3
+ 3
= 15
; 3
+ 4
+ 4
+ 4
+ 3
= 18
; 3
+ 4
+ 5
+ 4
+ 3
= 19
; celelalte 18
şi 15
. „Apoi, trebuie să afli suma numerelor obţinute…”. Iar Copa îşi notă numărul 85
. „Toate numerele obţinute se lipesc pentru a forma cel mai mic număr posibil…”. Şi Copa obţinu numărul: 151518181985
. „Din numărul acesta se caută cel mai mare număr de două cifre alăturate. Aceasta este cantitatea de aur din templu.”. Şi Copa ţipă de bucurie: 98
!.
Plecaţi în Orintia! Veţi primi cele două numere N
şi L
şi vi se cere să determinaţi numărul obţinut din sume şi cantitatea de aur.
Date de intrare
Fişierul de intrare templu.in
conţine pe prima linie numerele N
şi L
separate printr-un spaţiu.
Date de ieșire
Fişierul de iesire templu.out
va conţine două linii. Pe câte o linie se va scrie câte un număr. Pe prima linie numărul obţinut din sume, iar pe a doua linie cantitatea de aur.
Restricții și precizări
2≤L≤10
1≤N≤50
Exemplu:
templu.in
3 5
templu.out
151518181985 98