Cerința
În clasa a IX-a A sunt M
elevi, numerotați de la 1
la M
și fiecare are un număr preferat P
. Plictisiți de ora de informatică, au inventat următorul joc:
- pe o foaie de matematică desenează o tablă de joc de dimensiune
N
, formată dinN
linii șiN
coloane, numerotate de la1
laN
; fiecare linie și fiecare coloană are câteN
pătrățele - fiecare elev alege un pătrățel și desenează un
X
centrat în pătrățelul ales, fiecare din cele4
laturi având cel multP
pătrățele desenate, fără a ieși de pe tabla de joc (să nu mâzgălească banca!!). - icsurile desenate de elevi se pot suprapune.
În figura de mai jos este reprezentat un X
desenat de elevul care alege pătrățelul de coordonate i j
și preferă numărul 3
.
Cunoscând dimensiunea N
a tablei de joc, numărul M
de elevi, coordonatele alese de fiecare elev și numărul preferat al fiecărui elev, determinați câte pătrățele de pe tablă rămân nedesenate.
Date de intrare
Programul citește de la tastatură numărul N M
, iar apoi M
triplete i j p
, reprezentând coordonatele pătrățelului ales și numărul preferat de fiecare elev.
Date de ieșire
Programul va afișa pe ecran numărul de pătrățele nedesenate.
Restricții și precizări
1 ≤ N ≤ 1000
1 ≤ M ≤ 100000
1 ≤ i,j ≤ N
0 ≤ p ≤ N/2
Exemplu:
Intrare
10 5 1 2 1 6 6 3 7 3 2 2 5 2 9 8 3
Ieșire
62
Explicație
Exemplul corespunde tablei de joc de mai jos. Unele pătrățele au fost desenate de mai multe ori.