#4198
wall1
Cetatea Sucevei, construită de Petru Mușat în timpul zilelor glorioase ale Moldovei medievale de la sfârșitul secolului 14, și consolidată în al 15-lea secol de către Ștefan cel Mare, este cunoscută pentru faptul că nu a fost niciodată capturată de Imperiul Otoman. Sistemul medieval de fortificații al cetății a fost compus din diferite construcții (curți regale, mănăstiri cu pereți înalți și puncte strategice semnificative) concepute în scopuri defensive, care au fost înconjurate de ziduri înalte de piatră. Dată fiind configurația zidului înainte de restaurare, compusă din N
turnuri, indexate de la stânga la dreapta folosind numerele naturale cuprinse între 1
și N
, și pentru fiecare turn având numărul de blocuri de piatră pe care îl conține, găsiți lungimea maximă a fragmentului de zid care poate fi restaurat, astfel încât restauratorii să folosească toate cele S
blocuri de piatră recuperate în fragment. Lungimea fragmentului este definită ca numărul de turnuri conținute în acesta.
JBOI 2022
Problema | wall1 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #53306146 | Utilizator | |
Fișier | wall1.cpp | Dimensiune | 1.51 KB |
Data încărcării | 23 Octombrie 2024, 21:48 | Scor / rezultat | 100 puncte |
wall1.cpp: In function 'void solve()': wall1.cpp:38:23: warning: unused variable 'cnt' [-Wunused-variable] int l = 1, r = 0, cnt = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0.024 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.032 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.032 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema wall1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.