Detalii evaluare #46842693

Rezumat problemă

#4198 wall1

Cetatea Sucevei, construită de Petru Mușat în timpul zilelor glorioase ale Moldovei medievale de la sfârșitul secolului 14, și consolidată în al 15-lea secol de către Ștefan cel Mare, este cunoscută pentru faptul că nu a fost niciodată capturată de Imperiul Otoman. Sistemul medieval de fortificații al cetății a fost compus din diferite construcții (curți regale, mănăstiri cu pereți înalți și puncte strategice semnificative) concepute în scopuri defensive, care au fost înconjurate de ziduri înalte de piatră. Dată fiind configurația zidului înainte de restaurare, compusă din N turnuri, indexate de la stânga la dreapta folosind numerele naturale cuprinse între 1 și N, și pentru fiecare turn având numărul de blocuri de piatră pe care îl conține, găsiți lungimea maximă a fragmentului de zid care poate fi restaurat, astfel încât restauratorii să folosească toate cele S blocuri de piatră recuperate în fragment. Lungimea fragmentului este definită ca numărul de turnuri conținute în acesta.

Detalii

Problema wall1 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #46842693 Utilizator Dragusanu Rares (raresdragusanu)
Fișier wall1.cpp Dimensiune 1.02 KB
Data încărcării 24 Noiembrie 2023, 12:09 Scor / rezultat 36 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

wall1.cpp: In function 'int main()':
wall1.cpp:13:22: warning: variable 'h' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
  int n,k,maxnr=0,poz,h=0;

                      ^
wall1.cpp:41:23: warning: 'poz' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
  cout<<maxnr<<" "<<poz;

                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0 secunde OK. 4 4
5 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0 secunde OK. 4 4
7 0 secunde OK. 4 4
8 0 secunde OK. 4 4
9 0.004 secunde OK. 4 4
10 0.004 secunde OK. 4 4
11 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
12 0.024 secunde Raspuns gresit. 4 0
13 0.04 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0.036 secunde Raspuns gresit. 4 0
15 0.04 secunde OK. 4 4
16 0.04 secunde OK. 4 4
17 0.044 secunde OK. 4 4
18 0.044 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0.044 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.044 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0.044 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.068 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.088 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.096 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.092 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 36

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema wall1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.