#3566
Templu
Copa ajunse în Orintia unde există un templu cu mai multe nivele, baza fiind un pătrat de lungime L
. Primul nivel are înălţimea egală cu N
, iar celelalte nivele au înălţimea mai mare cu o unitate faţă de cel anterior. Spre exemplu pentru L
= 5
şi N
= 3
din stâncă răsări templul (imagine din avion şi de la sol):
3 3 3 3 3
3 4 4 4 3
3 4 5 4 3
3 4 4 4 3
3 3 3 3 3
5
4 4 4
3 3 3 3 3
Copa deschise un document vechi şi citi: „Ca să afli cât aur este în templu, trebuie să însumezi numărul de metri de pe fiecare orizontală…”. Şi Copa socoti: 3
+ 3
+ 3
+ 3
+ 3
= 15
; 3
+ 4
+ 4
+ 4
+ 3
= 18
; 3
+ 4
+ 5
+ 4
+ 3
= 19
; celelalte 18
şi 15
. „Apoi, trebuie să afli suma numerelor obţinute…”. Iar Copa îşi notă numărul 85
. „Toate numerele obţinute se lipesc pentru a forma cel mai mic număr posibil…”. Şi Copa obţinu numărul: 151518181985
. „Din numărul acesta se caută cel mai mare număr de două cifre alăturate. Aceasta este cantitatea de aur din templu.”. Şi Copa ţipă de bucurie: 98
!.
Plecaţi în Orintia! Veţi primi cele două numere N
şi L
şi vi se cere să determinaţi numărul obţinut din sume şi cantitatea de aur.
Problema | Templu | Operații I/O |
templu.in /templu.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #42753098 | Utilizator | |
Fișier | templu.cpp | Dimensiune | 1.07 KB |
Data încărcării | 16 Martie 2023, 10:53 | Scor / rezultat | 0 puncte |
templu.cpp: In function 'int main()': templu.cpp:64:28: warning: 'nrmax' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] cout<<v[k]<<'\n'<<nrmax; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | Exemplu | |
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Templu face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.