Nivelul concursului: Local
Grupe
Clasa a V-a Clasa a VI-a Clasele VII-VIII Clasa a IX-a Clasa a X-a Clasele XI-XII#2101
Traseu2
Fie un labirint reprezentat ca o matrice pătratică cu n
linii (numerotate de sus în jos de la 1
la n
) şi n
coloane (numerotate de la stânga la dreapta de la 1
la n
). Elementele matricei pot fi 0
(semnificând culoar de trecere) sau 1
(semnificând zid). Un roboţel se mişcă prin labirint după un anumit traseu, specificat ca o succesiune de direcţii de mişcare.
Olimpiada Municipala Informatica Iasi 2013
#2100
ProdNr
Se consideră o succesiune de numere naturale a[1] a[2] ... a[N]
. Cu aceste numere se construieşte un şir de caractere astfel: pentru fiecare număr a[i]
din şir (i=1, 2, ..., N)
se scrie mai întâi numărul de cifre ale lui a[i]
, apoi cifrele lui a[i]
.
Scrieţi un program care pe baza şirului de caractere să determine câte numere sunt în succesiune, precum şi descompunerea în factori primi a produsului numerelor din succesiune.
Olimpiada Municipala Informatica Iasi 2013