Pentru prevenirea eroziunii la Marea Neagră, autoritățile au hotărât înnisiparea unei plaje. Plaja a fost împărțită în parcele de formă pătrată cu latura de 1 metru, dispuse ca elementele unui tablou bidimensional, reținându-se nivelul fiecărei parcele, măsurat în metri, de la nivelul mării. Înnisiparea se realizează doar pe acele parcele care au nivelul strict mai mic decât al celei mai joase dintre parcelele vecine cu ea, adăugând nisip, astfel încât cele două să aibă același nivel. Două parcele sunt vecine dacă au o latură comună.
Cerința
Scrieți un program C/C++ care citește de la tastatură două numere naturale L
și C
, apoi elementele unui tablou bidimensional cu L
linii şi C
coloane reprezentând nivelurile parcelelor, în ordinea dispunerii acestora pe plajă și determină cantitatea totală de nisip adăugată, măsurată în metri cubi.
Date de intrare
Programul citește de la tastatură două numere naturale L
și C
, apoi elementele unui tablou bidimensional cu L
linii şi C
coloane reprezentând nivelurile parcelelor.
Date de ieșire
Programul va afișa pe ecran numărul S
, reprezentând cantitatea totală de nisip adăugată, măsurată în metri cubi.
Restricții și precizări
1 ≤ L, C ≤ 100
- Elementele tabloului bidimensional sunt numere naturale cuprinse între
1
și10
Exemplu:
Intrare
5 4 5 3 4 6 7 5 9 3 6 8 3 9 4 5 2 3 3 1 4 4
Ieșire
7
Explicație
Se vor înnisipa parcelele de la pozițiile (1,2)
, (2,4)
, (4,3)
, (5,2)
pentru a fi aduse la nivelul parcelelor vecine corespunzătoare și se va afișa valoarea 7
(1 + 3 + 1 + 2
).