Cerința
După ce Le. Quack a avut mare succes cu noul lui joc de cărți a decis să se apuce de scamatorii, pentru ca este pasionat de cărți îi cere patronului N
cărți. Acesta așează toate cărțile pe față și se pregătește să facă o scamatorie. Acesta vrea să întoarcă toate cărțile pe spate, o operație constă în alegerea a mai multor cărți pe față adiacente și întoarcerea lor. Ca să facă totul mai interesant el alege Q
persoane din public si acestea îi spun două numere, X Y
, cu semnficația ca Le. Quack să facă toate trucurile posibile cu X
cărți inițial pe față toate și exact Y
operații de întoarcere astfel încât să ajungă cu toate cele X
cărți alese pe spate. După fiecare dintre cele Q
persoane el repune toate cărțile pe față. Le. Quack trebuie să numere toate posibilitățile de a face fiecare truc de magie doar că nu este bun la informatică așa că vă cere ajutorul!
Date de intrare
Fișierul de intrare flipc2.in
conține pe prima linie numărul Q
, iar pe următoarele Q
linii câte 2
numere naturale separate prin spații cu semnificația din enunț.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire flipc2.out
va conține pe prima Q
linii răspunul aferent fiecărei întrebări din cele Q
.
Restricții și precizări
1 ≤ Q ≤ 100.000
.1 <= Y <= X <= 1.000.000
.- Contează ordinea în care Le. Quack face operațiile.
- Rezultatul va fi tipărit modulo
100000469
, care este un număr prim.
Exemplu:
flipc2.in
3 2 2 3 2 420 69
flipc2.out
2 4 45636278
Explicație
Pentru prima interogare el poate să învârtă cartea 1
iar apoi cartea 2
sau poate să învârtă cartea 2
apoi cartea 1
.
Pentru interogarea 2
, el poate întoarce cărțile 1 2
iar apoi cartea 3
, poate întoarce cartea 3
apoi cărțile 1 2
, poate să întoarcă cartea 1
iar apoi cărțile 2 3
, în final poate să întoarcă cărțile 2 3
iar apoi cartea 1
.
Pentru al treilea exemplu rezultatul este tipărit desigur modulo 100000469
.