Tomi este primarul ales în orașul Bittown. În oras sunt N
locuitori și fiecare are un gard format din exact 60
de scânduri, fiecare dintre ele fiind vopsită în alb sau negru. Fiecare gard este codificat de Tomi printr-un număr natural a cărui reprezentare binară reproduce configurația gardului, de la stânga spre dreapta, scândurile negre fiind asimilate cu bitul 1
iar cele albe cu bitul 0
. Astfel, ca exemplu, gardul care are doar ultimele două scânduri vopsite în negru va fi codificat de Tomi cu numărul 3
. Tomi decide să-și construiască un gard care să fie reprezentativ pentru Bittown, adică să respecte toate regulile următoare:
1. Gardul primarului Tomi trebuie să aibă exact 60
de scânduri;
2. Trebuie să existe cel puțin K
locuitori în Bittown care constată că pentru toate scândurile negre din gardul propriu, scândurile situate pe aceeași poziție în gardul primarului Tomi sunt vopsite tot în negru;
3. Numărul reprezentând codul gardului primarului Tomi trebuie să fie minim posibil.
Date de intrare
Fișierul de intrare tomi.in
conține pe prima linie doua numere naturale N
și K
. Pe cea de-a doua linie se află N
numere, reprezentând codurile gardurilor locuitorilor din Bittown.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire tomi.out
va conține un singur număr reprezentand codul gardului construit de primarul Tomi.
Restricții și precizări
1 ≤ N ≤ 100.000
- Fiecare cod este strict mai mic decât
2
60
. - Pentru 19 puncte, toți copiii vor avea doar codurile
1
,2
sau3
. - Pentru alte 38 puncte, codurile copiilor vor mai mici decât
60
.
Exemplu:
tomi.in
6 3 1 1 5 8 10 8
tomi.out
5
Explicație
Răspunsul este 5
care are configurația în binar 101
. Acesta este reprezentativ pentru codurile primelor trei garduri (1 1 5
), pentru că le include configurațiile binare, respectând astfel regula 2.