După o zi grea de școală, Gigel se joacă GTA
(Gigel Troc Auto
), jocul său preferat. În acesta trebuie să cumperi mașini de la alți jucători astfel incât să câștigi cât mai mulți bani. Când va intra în joc acesta va avea n
cereri de cumpărare (schimb) și b
dolari. Jucătorii vând mașini pentru un anumit preț p
. Prețul real al acestora este egal cu g
. Din păcate, Gigel are un calculator neperformant. Acesta mai are t
secunde până când calculatorul său dă crash! Gigel vă roagă să-l ajutați să găsească cea mai bună metodă de a cumpăra automobilele.
Cerința
Știind p
, g
pentru orice mașină și câți dolari are Gigel, ajutați-l să găsească cea mai mare sumă de bani pe care o poate obține (b + ∑ g - ∑ p
) (∑ g
= suma valorilor lui g
pentru fiecare mașină cumpărată, iar ∑ p
= suma valorilor lui p
pentru fiecare automobil achiziționat). Desigur, b ≥ ∑ p
.
Date de intrare
Fișierul de intrare gta.in
conține pe prima linie n
, b
si t
. Pe următoarele n
linii vor fi g
și p
(g
i
, p
i
, 1 ≤ i ≤ n
).
Date de ieșire
Fișierul de ieșire gta.out
conține răspunsul la cerință. Dacă Gigel nu are bani să facă cel puțin un schimb, se va afișa mesajul GIGEL NU ARE BANI
.
Restricții și precizări
1 ≤ t ≤ n ≤ 500
1 ≤ b ≤ 1.000
1 ≤
p
i
,g
i
≤ 1.000
- Un schimb durează o secundă.
- Gigel este obligat să cumpere cel puțin o mașină (în cazul în care are destui bani).
- Gigel poate cumpăra cel mult
t
maşini. - După finalizarea tuturor achiziționărilor, Gigel va primi toate mașinile plătite.
Exemplul 1:
gta.in
3 100 1 65 50 66 18 391 101
gta.out
148
Explicaţie:
Gigel alege maşina 2.
Exemplul 2:
gta.in
5 100 4 2 10 4 50 400 100 200 50 300 50
gta.out
500
Explicaţie:
Gigel cumpără maşinile 4: (200, 50)
şi 5: (300, 50)
. Suma căutată este egală cu b + ∑ g - ∑ p = 100 + (200 + 300) - (50 + 50) = 500
.