Am o prietenă creatoare de modă. Pentru a-și realiza creațiile ea vopsește uneori materialele și mă roagă în prealabil să o ajut. Azi vrea să vopsească o pânză cu lungimea N
cm folosind C
nuanțe ale aceleiași culori, codificate de la 1
la C
. Fiecare cm de pânză fiind colorat cu aceeași nuanță pe toată lățimea, va ieși o pânză în dungi. Inițial eu simulez cu ajutorul calculatorului vopsirea materialului, prietena mea începe apoi să intervină: de la cm A
la cm B
, trebuie modificată intensitatea culorii cu X
puncte (intensitatea poate crește sau poate scădea, obținându-se astfel o altă nuanță). După nenumărate modificări de acest tip, să spunem M
modificări, prietena mea va fi mulțumită și va trece la vopsirea efectivă a pânzei.
Cerința
Scrieţi un program care determină și afișează:
1. Lungimea maximă a unei bucăți de pânză de aceeași culoare după vopsirea inițială;
2. Cum va arăta pânza în urma modificărilor prietenei mele.
Date de intrare
Fișierul de intrare culori.in
conține pe prima linie cerința (1 sau 2). Linia următoare conține trei numere naturale C N M
separate prin câte un spațiu, reprezentând numărul de culori, lungimea în cm a pânzei, respectiv numărul de modificări efectuate de prietena mea; următoarea linie conține N numere naturale separate prin câte un spațiu, c1 c2 c3 ... cN
reprezentând culoarea fiecărui cm de pânză după vopsirea inițială, iar următoarele M
linii conțin fiecare câte trei numere: două numere naturale A B
, separate printr-un spațiu, reprezentând A
– poziția la care începe și B
– poziția finală la care se termină modificarea intensității și, separat printr-un spațiu, un număr întreg X
reprezentând valoarea cu care se modifică intensitatea.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire culori.out
va conține o singură linie pe care va fi scris un număr natural determinat conform cerinței, dacă cerința este 1 sau N
numere naturale determinate conform cerinței, dacă cerința este 2.
Restricții și precizări
0 < N < 10.001
0 < C < 1.000.001
0 < M < 200.001
- în urma tuturor modificărilor nuanțele rămân în mulțimea
{1, 2, ..., C}
Exemplul 1:
culori.in
1 3 8 2 1 1 2 2 2 2 3 3 2 5 1 5 8 -1
culori.out
4
Explicație
Cea mai lungă secvență de elemente egale este 2 2 2 2
și are 4
elemente
Exemplul 1:
culori.in
2 3 8 2 1 1 2 2 2 2 3 3 2 5 1 5 8 -1
culori.out
1 2 3 3 2 1 2 2
Explicație
După prima modificare vectorul este: 1 2 3 3 3 2 3 3
.
După a doua modificare este: 1 2 3 3 2 1 2 2
.