Te afli în universul SAO (Sword Art Online pentru necunoscători). Ai la dispoziție o sumă mică de bani și m
oferte. Fiecare ofertă constă într-o armură de o anumită rezistență și o sabie de o anumită putere. Tu trebuie să învingi n
monștri ale căror rezistențe și puteri sunt cunoscute. După ce ai învins un monstru, armura ta va pierde din rezistență o valoare egală cu valoarea puterii monstrului, iar sabia va pierde valoarea rezistenței monstrului. Tu vei avea nevoie de setul armură/sabie de o valoare minimă care poate să învingă toți cei n
monștri.
Cerința
Știind n
– numărul de monștri, rezistența și puterea fiecăruia și m
– numărul de oferte, cu rezistența armurii, puterea sabiei și prețul, să se determine costul cel mai mic pentru a învinge toți cei n
monștri.
Date de intrare
Programul citește de la tastatură numărul n
, iar apoi n
perechi de numere naturale reprezentând rezistența respectiv puterea fiecărui monstru. Apoi se va citi numărul m
și m
triplete de numere naturale reprezentând rezistența, puterea și prețul echipamentelor.
Date de ieșire
Programul va afișa pe ecran numărul V
, reprezentând costul cel mai mic pentru a învinge toți cei n
monștrii.
Restricții și precizări
1 ≤ n,m ≤ 10.000
- cele
2*n+3*m
numere citite vor fi mai mici sau egale cu2
63
. - în cazul în care nu poate învinge toți monștrii, se va afișa
-1
.
Exemplu 1:
Intrare
1 10 10 2 9 9 2 11 11 7
Ieșire
7
Explicație
Doar cea de-a doua ofertă garantează victoria.
Exemplu 2:
Intrare
1 10 10 2 9 9 2 5 5 7
Ieșire
-1
Explicație
Niciuna dintre oferte nu garantează victoria.