Ana şi Bogdan au inventat încă un joc. Jocul are jetoane, albe şi negre, care iniţial se aşază într-un teanc, într-o ordine oarecare. Numim configuraţie succesiunea culorilor tuturor jetoanelor din teanc (în ordine, începând din vârful teancului). Un jeton alb va fi codificat prin litera A
, iar un jeton negru prin litera N
.
La o mutare un jucător poate lua din vârful teancului oricâte jetoane consecutive (dar cel puţin un jeton), cu condiţia ca toate jetoanele luate să aibă aceeaşi culoare. Jucătorii mută alternativ, prima la mutare fiind Ana. Jocul va fi câştigat de jucătorul care ia ultimul jeton.
Spunem că un jucător are strategie sigură de câştig dacă el, urmând această strategie, câştigă jocul, indiferent care sunt mutările celuilalt jucător.
Cerința
Scrieţi un program care citeşte T
configuraţii şi determină pentru fiecare dintre cele T
configuraţii dacă Ana are strategie sigură de câştig.
Date de intrare
Fișierul de intrare an.in
conține pe prima linie un număr natural T
care reprezintă numărul de configuraţii. Pe următoarele T
linii sunt scrise cele T
configuraţii, câte o configuraţie pe o linie, sub forma unei succesiuni de litere din mulţimea {A, N}
.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire an.out
va conține T
linii. Pe a i
-a linie va fi scrisă valoarea 1
dacă Ana are strategie sigură de câştig pentru cea de a i
-a configuraţie din fişierul de intrare, respectiv valoarea 0
în caz contrar.
Restricții și precizări
1 < T ≤ 50
0 <
numărul de jetoane din orice configuraţie≤ 10000
Exemplu:
an.in
3 A AN NNNAA
an.out
1 0 1
Explicație
Prima configuraţie: există un singur jeton, îl ia Ana şi câştigă.
A doua configuraţie: Ana este obligată să ia primul jeton, Bogdan îl va lua pe cel de al doilea şi câştigă Bogdan.
A treia configuraţie: Ana ia primele două jetoane. Bogdan va fi obligat să ia al treilea jeton. Ana ia ultimele două jetoane şi câştigă.