Vrăjitorul Arpsod s-a plictisit groaznic așa că s-a gândit să își cheme prietenii (vrăjitori din regatele vecine) la un joc. Deoarece nu crede în “noroc”, Arpsod i-a provocat la tir cu arcul. Câștigătorul va fi cel ce va avea distanța maximă între două săgeți aflate pe țintă.
Cerința
Arpsod vă roagă să faceți un program care, pentru un număr N
cunoscut de trageri și poziția fiecărei săgeți pe țintă, determină distanța maximă dintre două săgeți.
Date de intrare
În fișierul archpsod.in
, pe prima linie, se va afla numărul natural N
, reprezentând numărul de trageri. Pe fiecare din următoarele N
linii, se află două numere întregi x
și y
, reprezentând coordonatele săgeților pe țintă.
Date de ieșire
În fișierul archpsod.out
, pe prima și singura linie se va afișa un număr real reprezentând distanța maximă dintre două săgeți. Răspunsul este considerat corect dacă diferența față de răspunsul oficial este mai mică de 10
-6
.
Restricții și precizări
2 ≤ N ≤ 100.000
-1.000 ≤ x, y ≤ 1.000
- Se garantează că toate cele
N
săgeți sunt pe țintă. - Coordonatele planului sunt carteziene
- Originea planului este considerată centrul țintei.
Exemplu:
archpsod.in
2 2 2 -1 -2
5 -4 1 -100 0 0 4 2 -3 2 300
archpsod.out
5.0
316.865902
Explicație
În exemplul al doilea, distanța maximă este dată de punctele (-100, 0)
și (2, 300)