Enunț
TH, Seba, Șcuțu și Năstuț se joacă noul joc numit TSM. TSM are un sistem de tip multiplayer foarte interesant: se formează două echipe care se vor confrunta, una ce conține 4
jucători ce vor avea rol de apărători și alta ce conține un singur jucător cu rol de atacator (foarte necinstit). Mygo a auzit că cei 4
prieteni și-au făcut echipă, iar pe el nu l-au invitat, așa că decide să îi provoace la joc. Într-o rundă de joc acțiunile se petrec pe un câmp de luptă, inițial gol, iar apărătorii disting următoarele evenimente:
1 x
: TH observă că Mygo a trimis pe câmpul de luptă un tanc de coeficient x
și își anunță aliații.
2 K
: Seba consideră că cel mai periculos tip de tanc aflat pe câmpul de luptă este cel cu al K
– lea cel mai mic coeficient și îl afișează în consolă, pe un nou rând.
3
: Năstuț scrie în consolă, pe un nou rând, coeficientul cel mai mic al unui tanc aflat în momentul respectiv pe câmpul de luptă.
4
: Șcuțu trage cu tunul într-un tanc de coeficient egal cu ultimul scris de Seba în consolă și îl elimină.
Cerința
Pentru un joc cu M
evenimente, simulați parcursul jocului.
Cei 4
prieteni au folosit aceste două bucăți de cod ca să poată să câștige, așa că ți le oferă și ție:
Date de intrare
Fișierul de intrare tsm.in
conține pe prima linie numărul M
, reprezentând numărul de evenimente, iar pe următoarele M
linii câte un eveniment, cu formatul explicat mai sus.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire tsm.out
va conține pentru fiecare eveniment de tipul 2
și 3
, răspunsul lor, fiecare pe câte o linie, în ordinea în care acestea apar în fișierul de intrare.
Restricții și precizări
1 ≤ M ≤ 1.000.000
- pentru evenimentele de tip
1
,1 ≤ x ≤ 1.000.000
- se garantează că orice alt eveniment va putea fi procesat.
- între oricare
2
evenimente de tip4
va exista cel puțin un eveniment de tip2
.
Exemplu:
tsm.in
14 1 2 1 3 3 1 2 1 1 1 1 3 1 4 2 3 2 1 4 2 1 4 3
tsm.out
2 1 3 1 1 2