Natasha a descoperit un nou joc pe calculator. Pe un suport se află N
biluțe pe care este scris câte un număr s
i
. Jocul constă în alegerea unei biluțe, biluță care se va ridica de pe suport și va pluti în aer pentru s
i
secunde, apoi se va așeza din nou pe poziția ei în suport. În momentul în care o biluță atinge suportul, prima biluță b
st
din stânga ei și prima biluță b
dr
din dreapta ei (care nu s-au așezat pe suport în același moment de timp) se vor ridica în aer, fiecare plutind pentru s
st
, respectiv s
dr
secunde, după care se vor reașeza în suport, fiecare pe poziția ei. Această mișcare a biluțelor continuă până când Natasha se plictisește și închide calculatorul. Dar asta nu e tot. În timp ce Natasha urmărește mișcarea biluțelor, ea trebuie să răspundă la M
întrebări de forma: “Este biluța b
k
la momentul de timp t
k
pe suport sau în aer?”.
Cerință
Pentru fiecare din cele M
întrebări, răspundeți cu 1
dacă biluța b
este pe suport, sau cu 0
dacă biluța este în aer.
Date de intrare
Fișierul de intrare bilute.in
conține pe prima linie N
, M
si P
reprezentând numărul de biluțe, numărul întrebărilor, respectiv indicele biluței pe care Natasha o alege la începutul jocului. Pe a doua linie se află N
numere, reprezentând timpul, în secunde, de plutire a fiecărei biluțe. Pe următoarele M
linii, se vor afla câte două numere, b
k
si t
k
, cu semnificația din enunț.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire biluțe.out
va conține pe fiecare linie 0
sau 1
, răspunsul la intrebări, în ordinea din fișierul de intrare.
Restricții și precizări
1 ≤ N, M ≤ 100 000
1 ≤ si, tk ≤ 200 000
1 ≤ bk, P ≤ N
- Momentul
t=0
este considerat atunci când prima biluță (cea aleasă de Natasha) atinge suportul. - Dacă la momentul
t
o biluță atinge suportul, ea se mai poate ridica în aer începând cu momentult+1
, iar la momentult
se consideră că biluța este pe suport.
Dacă la momentult
o biluță se ridică în aer, se consideră că la momentult
biluța este în aer. - Se garantează ca numarul total de plutiri a biluțelor nu va depăși
200 000
. - Pentru 50% din teste
N ≤ 200
.
Exemplu
bilute.in
5 5 3 5 3 2 4 6 2 1 1 2 3 5 4 3 2 4
bilute.out
0 1 1 0 0
Explicații
La momentul 0
ajunge pe suport biluța 3
și va face să sară bilele 2
si 4
. La momentul 3
biluța 2
ajunge pe suport și va face să plutească biluța 1
si 3
, iar biluța 4
ajunge pe suport la momentul 4
și va face să plutească biluța 2
si 5
. La momentul 5
ajunge pe suport biluța 3
.