Ana şi Bogdan au inventat jocul “Compar”. Ana scrie pe tablă o secvenţă formată din N
numere naturale distincte cuprinse între 1
şi N
, apoi compară fiecare două numere învecinate din secvenţă scriind între ele semnul <
sau semnul >
, după caz.
De exemplu, dacă secvenţa de pe tablă este 6 4 2 1 3 5
, după compararea elementelor învecinate şi inserarea semnelor în secvenţă, Ana obţine:
6>4>2>1<3<5
După aceea Ana şterge cele N
elemente ale secvenţei şi păstrează numai semnele, astfel:
>>><<
La final, Ana îi arată lui Bogdan şirul semnelor şi îi cere să reconstituie secvenţa de numere naturale scrisă iniţial pe tablă.
Cerinţă
Cunoscând şirul semnelor construit de Ana, scrieţi un program care să îl ajute pe Bogdan să reconstituie secvenţa de numere naturale distincte scrisă iniţial pe tablă.
Date de intrare
Fișierul de intrare compar.in
conține pe prima linie o secvenţă de caractere din mulţimea {'<', '>'}
, reprezentând şirul semnelor obţinut de Ana după compararea elementelor vecine din secvenţa iniţială.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire compar.out
va conține pe prima linie numărul natural N
, reprezentând lungimea secvenţei iniţiale. Pe a doua linie vor fi scrise N
numere naturale distincte cuprinse între 1
şi N
, separate prin câte un spaţiu, reprezentând elementele secvenţei iniţiale, reconstituită pe baza semnelor din fişierul de intrare.
Restricții și precizări
1 < N ≤ 100000
- Dacă există mai multe soluţii, afişaţi oricare dintre acestea.
- Pentru determinarea corectă a lungimii secvenţei se acordă 10% din punctajul pe test.
Exemplu:
compar.in
>>><<
compar.out
6 6 4 2 1 3 5
Explicație
6>4>2>1<3<5
Există şi alte soluţii posibile, aceasta este doar una dintre ele.