#3346
pestelee
În arhipelagul X
, ajunge un peşte de aur. După drumul obositor parcurs de peşte, el vrea să se relaxeze într-o anumită zonă din acest arhipelag (cu coordonatele x2
, y2
). Totodată, acest peşte este curios să afle câte modalităţi sunt ca să ajungă în acea zonă.
Problema | pestelee | Operații I/O |
pestelee.in /pestelee.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #55097039 | Utilizator | |
Fișier | pestelee.cpp | Dimensiune | 7 B |
Data încărcării | 23 Decembrie 2024, 01:24 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
pestelee.cpp:1:1: error: 'hgghjgh' does not name a type hgghjgh ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pestelee face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.