#1111
Zimeria
Olimpia D’Info a găsit o placă gravată ce conţine mai multe cuvinte scrise cu semne grafice necunoscute, fiecare cuvânt fiind format din exact 5
semne grafice. Studiind cu atenție cuvintele, a dedus că în scrierea acestora sunt utilizate 12
semne grafice distincte şi a asociat câte o literă mică din alfabetul englez fiecărui semn. După asociere, a stabilit pentru fiecare semn o complexitate, scriind literele în ordinea crescătoare a complexităților pe care le-a stabilit anterior. Olimpia consideră că această ”complexitate” este cel mai potrivit criteriu de ordonare lexicografică.
Cunoscând ordinea semnelor și cuvintele de pe placă determinaţi:
a) Numărul de cuvinte distincte existente pe placă.
b) Şirul de cuvinte ordonat lexicografic, conform criteriului formulat de Olimpia.
Problema | Zimeria | Operații I/O |
zimeria.in /zimeria.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 4 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #54818673 | Utilizator | |
Fișier | zimeria.cpp | Dimensiune | 1.54 KB |
Data încărcării | 09 Decembrie 2024, 16:29 | Scor / rezultat | 100 puncte |
zimeria.cpp: In function 'char* cuv(int)': zimeria.cpp:35:11: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] s[i]=o[n%12]; ^ zimeria.cpp: In function 'int main()': zimeria.cpp:43:32: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fi,"%d\n%d\n",&p,&n); ^ zimeria.cpp:44:24: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fi,"%s\n",o); ^ zimeria.cpp:48:29: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fi,"%s\n",cu); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.032 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.052 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.068 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.092 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Zimeria face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.