#1111
Zimeria
Olimpia D’Info a găsit o placă gravată ce conţine mai multe cuvinte scrise cu semne grafice necunoscute, fiecare cuvânt fiind format din exact 5
semne grafice. Studiind cu atenție cuvintele, a dedus că în scrierea acestora sunt utilizate 12
semne grafice distincte şi a asociat câte o literă mică din alfabetul englez fiecărui semn. După asociere, a stabilit pentru fiecare semn o complexitate, scriind literele în ordinea crescătoare a complexităților pe care le-a stabilit anterior. Olimpia consideră că această ”complexitate” este cel mai potrivit criteriu de ordonare lexicografică.
Cunoscând ordinea semnelor și cuvintele de pe placă determinaţi:
a) Numărul de cuvinte distincte existente pe placă.
b) Şirul de cuvinte ordonat lexicografic, conform criteriului formulat de Olimpia.
Problema | Zimeria | Operații I/O |
zimeria.in /zimeria.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 4 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #54774381 | Utilizator | |
Fișier | zimeria.cpp | Dimensiune | 1.41 KB |
Data încărcării | 08 Decembrie 2024, 13:45 | Scor / rezultat | 75 puncte |
zimeria.cpp: In function 'bool compara(int, int)': zimeria.cpp:19:39: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] if (complexitate[cuvinte[a][i]] != complexitate[cuvinte[b][i]]) ^ zimeria.cpp:19:70: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] if (complexitate[cuvinte[a][i]] != complexitate[cuvinte[b][i]]) ^ zimeria.cpp:20:46: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] return complexitate[cuvinte[a][i]] < complexitate[cuvinte[b][i]]; ^ zimeria.cpp:20:76: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] return complexitate[cuvinte[a][i]] < complexitate[cuvinte[b][i]]; ^ zimeria.cpp: In function 'int main()': zimeria.cpp:36:31: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] complexitate[ordine[i]] = i; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.004 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
4 | 0.008 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
5 | 0.016 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0.032 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.048 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.076 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.104 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.132 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.172 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 75 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Zimeria face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.