Detalii evaluare #54761475

Rezumat problemă

#2046 carte2

În timpul activităților din “Săptămâna Altfel” elevii clasei a VII-a doresc să ajute la organizarea cărților din biblioteca școlii. Fiecare carte este etichetată cu un cod care este exprimat printr-un un șir de caractere distincte. Acestea pot fi cifrele 0, 1,..,9 și primele zece litere mici ale alfabetului englez a, b,..,j. Codul identifică în mod unic fiecare carte, adică nu vor exista două cărți cu același cod, dar şi genul literar din care acestea face parte. Cărțile din acelaşi gen literar au codul de identificare format din aceleaşi caractere, distincte, dispuse în altă ordine.

Numim coduri pereche două coduri de identificare care au același număr de caractere și care diferă printr-un
caracter. De exemplu, codurile 42a8 și 2c8a sunt coduri pereche. Pe de altă parte, codurile 42a8 și 248a,
respectiv 42ab și 248c, nu sunt coduri pereche.

Fiind dat șirul celor N coduri de identificare, scrieţi un program care să rezolve următoarele cerinţe:

  1. determină numărul de cărți din cel mai numeros gen literar și numărul de genuri literare care au acest număr maxim de cărți.
  2. determină numărul de coduri, din șirul celor N, care sunt coduri pereche cu ultimul cod din șir

Detalii

Problema carte2 Operații I/O carte.in/carte.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54761475 Utilizator Brindescu Șerban (SerbanBMihai)
Fișier carte2.cpp Dimensiune 1.29 KB
Data încărcării 07 Decembrie 2024, 18:53 Scor / rezultat 30 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

carte2.cpp: In function 'void findGenres()':
carte2.cpp:36:44: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         for(int j = 0; j < codes[i].length(); ++j){

                                            ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 3 3
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0.016 secunde OK. 3 3
7 0.032 secunde OK. 3 3
8 0.052 secunde OK. 3 3
9 0.064 secunde OK. 3 3
10 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
11 0.032 secunde Caught fatal signal 11 3 0
12 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
13 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
14 0.032 secunde Caught fatal signal 11 3 0
15 0.032 secunde Caught fatal signal 11 3 0
16 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
17 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
18 0.036 secunde Caught fatal signal 11 3 0
19 0.04 secunde Caught fatal signal 11 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0.032 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0.036 secunde Caught fatal signal 11 4 0
28 0.036 secunde Caught fatal signal 11 4 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 30

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema carte2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.