#2433
cufar
Vrăjitoarea cea bună are un cufăr în care este închisă piatra magică de către piticii lăzii cu ajutorul unui cifru digital. Piticii i-au dat vrăjitoarei o cutie în care sunt n
cartonașe. Pe fiecare cartonaș este scris un număr natural pe care vrăjitoarea îl va folosi să deschidă lada. Valorile scrise pe cartonașe sunt distincte între ele.
Pentru a afla cifrul trebuie să procedeze astfel: extrage fiecare cartonaș din cutie și apoi determină valoarea magică asociată numărului natural scris pe cartonaș. Pentru fiecare cartonaș valoarea magică este dată de al k
-lea divizor prim al numărului înscris pe acesta. Vrăjitoarea trebuie să adune valorile magice obținute pentru cele n
cartonașe și apoi să introducă în ordine cifrele valorii obținute, pentru a descuia lada. Deoarece vrăjitoarea nu are timp la dispoziție vă roagă pe voi să o ajutați să rezolve următoarele probleme:
1. Să afle valoarea magică pentru un cartonaș dat;
2. Să afle cifrul cufărului.
OJI 2018
Problema | cufar | Operații I/O |
cufar.in /cufar.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #54599863 | Utilizator | |
Fișier | cufar.cpp | Dimensiune | 1.32 KB |
Data încărcării | 03 Decembrie 2024, 13:11 | Scor / rezultat | 0 puncte |
cufar.cpp: In function 'int main()': cufar.cpp:5:39: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] int p, n, v[1000001], a[1000001], i=1, j=1, nrd=0, s=0; ^ cufar.cpp:5:44: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int p, n, v[1000001], a[1000001], i=1, j=1, nrd=0, s=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 9 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 9 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema cufar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.