#4287
Veverita4
În parcul orașului există 4
rânduri de câte n
copaci perfect aliniați. Rândurile sunt notate A, B, C și D, iar copacii de pe fiecare rând sunt numerotați de la 1
la n
, ca în imaginea de mai jos:
O veveriță jucăușă sare prin copaci astfel:
1
;i
într-un copac numerotat cu i+1
. Dacă se află într-un copac de pe rândul A, va sări în copacul de pe rândul B, dacă se află într-un copac de pe rândul D, va sări în copacul de pe rândul C, dacă se află în copacul de pe rândul B, va sări în copacul de pe rândul A sau în copacul de pe rândul C, iar dacă se află în copacul de pe rândul C, va sări în copacul de pe rândul B sau în copacul de pe rândul D;n
.Aflați numărul M
de modalități în care se poate deplasa veverița, respectând regulile de mai sus.
Problema | Veverita4 | Operații I/O |
veverita4.in /veverita4.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54581743 | Utilizator | |
Fișier | veverita4.cpp | Dimensiune | 1.83 KB |
Data încărcării | 03 Decembrie 2024, 07:50 | Scor / rezultat | 55 puncte |
veverita4.cpp: In function 'void P1(int (*)[30], int (*)[1])': veverita4.cpp:22:30: warning: array subscript is above array bounds [-Warray-bounds] c[i][1] = (c[i][1]%mod + (1LL*(a[i][j]%mod) * (b[j][1]%mod)%mod)%mod + mod)%mod; ^ veverita4.cpp:22:19: warning: array subscript is above array bounds [-Warray-bounds] c[i][1] = (c[i][1]%mod + (1LL*(a[i][j]%mod) * (b[j][1]%mod)%mod)%mod + mod)%mod; ^ veverita4.cpp:24:25: warning: array subscript is above array bounds [-Warray-bounds] b[i][1] = c[i][1]; ^ veverita4.cpp: In function 'int main()': veverita4.cpp:83:15: warning: array subscript is above array bounds [-Warray-bounds] b[i][1] = 1; ^ veverita4.cpp:86:33: warning: array subscript is above array bounds [-Warray-bounds] s = (1LL*(s%mod + b[i][1]%mod + mod)%mod)%mod; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 55 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Veverita4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.