Detalii evaluare #54561063

Rezumat problemă

#3441 Cetate

Cetatea Vizima din regatul Temeria poate fi reprezentată printr-o matrice cu N linii și M coloane, numerotate începând cu 1. Vizima este o cetate înfloritoare, fapt datorat numărului mare de negustori și meșteri prezenți. Din acest motiv, fiecărei celule din matrice îi este atribuit un profit corespunzător zonei respective. Regele Foltest dorește să reconstruiască zidurile cetății, dar cum războiul cu Imperiul Nilfgaard bate la ușă și resursele regatului sunt limitate, el trebuie să aleagă o porțiune pe care să o poată apăra, reprezentată ca o submatrice. O submatrice este identificată printr-o configurație de patru numere i1, j1, i2, j2 (1≤i1≤i2≤N, 1≤j1≤j2≤M), în această ordine, și este formată din elementele situate pe liniile consecutive i1, i1+1, …, i2 și pe coloanele consecutive j1, j1+1, …, j2 ale matricei prin care este reprezentată cetatea. Laturile submatricei sunt egale cu numărul de linii, respectiv de coloane din care a preluat elemente, iar profitul submatricei este suma valorilor din celulele sale.

Scrieţi un program care, cunoscând matricea cetății și o valoare K, determină:

  1. profitul maxim al unei submatrice cu laturile egale cu K, precum și configurația prin care se identifică ea;
  2. profitul maxim al unei submatrice cu laturile cel mult egale cu K, precum și configurația prin care se identifică ea.

Detalii

Problema Cetate Operații I/O cetate.in/cetate.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #54561063 Utilizator Ioan Tudor-Mihai (ioan_mihai)
Fișier cetate.cpp Dimensiune 3.58 KB
Data încărcării 02 Decembrie 2024, 15:27 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2
1 0 secunde OK. 7 7
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 6 6
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 6 6
6 0 secunde OK. 2 2
7 0.004 secunde OK. 6 6
8 0.016 secunde OK. 2 2
9 0.528 secunde OK. 7 7
10 0.012 secunde OK. 2 2
11 0.34 secunde OK. 7 7
12 0.012 secunde OK. 2 2
13 0.316 secunde OK. 7 7
14 0.016 secunde OK. 2 2
15 0.376 secunde OK. 8 8
16 0.02 secunde OK. 2 2
17 0.456 secunde OK. 8 8
18 0.016 secunde OK. 2 2
19 0.556 secunde OK. 8 8
20 0 secunde OK. 5 5 Exemplu
21 0 secunde OK. 5 5 Exemplu
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cetate face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.