Detalii evaluare #54527599

Rezumat problemă

#1077 Litere

Algorel a primit un joc care conţine n jetoane pe care sunt scrise litere mari ale alfabetului. Fiecare literă are asociat un cod format dintr-o singură cifră nenulă. Jetoanele se aşează în ordinea dată iniţial, iar prin citirea literelor de pe acestea, de la primul la ultimul jeton, se formează un cuvânt. Dacă se citesc numerele de pe fiecare jeton, începând de la primul la ultimul, se obţine un număr k1. Jocul continuă la fel, dar se aşează jetoanele începând de la al doilea la ultimul, obţinându-se un nou număr k2. Apoi, se aşează jetoanele începând de la al treilea la ultimul, obţinându-se un nou număr k3, ş.a.m.d. până se ajunge la aşezarea doar a ultimului jeton, caz în care se obţine numărul kn.

Scrieţi un program care citeşte numărul n de jetoane, cele n litere asociate jetoanelor, precum şi codurile asociate literelor, în ordinea apariţiei lor şi afişează:

a) numărul de perechi de litere consecutive din cuvântul iniţial care au proprietatea că o literă este vocală şi cealaltă este consoană (ordinea lor nu contează);
b) numărul k1, format din aşezarea iniţială a jetoanelor;
c) suma k1+k2+…+kn.

Detalii

Problema Litere Operații I/O litere.in/litere.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54527599 Utilizator Ripa Filip (filiq)
Fișier litere.cpp Dimensiune 1.08 KB
Data încărcării 01 Decembrie 2024, 17:16 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

litere.cpp: In function 'int main()':
litere.cpp:15:25: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable]
     long long n,m,x,j=0,p=1,nr=1,r1=0,r2=0,cr2=0,t=0;

                         ^
litere.cpp:15:39: warning: unused variable 'r2' [-Wunused-variable]
     long long n,m,x,j=0,p=1,nr=1,r1=0,r2=0,cr2=0,t=0;

                                       ^
litere.cpp:15:44: warning: unused variable 'cr2' [-Wunused-variable]
     long long n,m,x,j=0,p=1,nr=1,r1=0,r2=0,cr2=0,t=0;

                                            ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Litere face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.