Detalii evaluare #54526356

Rezumat problemă

#3759 Cartita

În grădina lui Macarie există un șir de N morcovi, numerotați de la 1 la N. Ca să știe unde sunt plantați, Macarie a făcut câte o grămăjoară de pământ în dreptul fiecărui morcov și a notat înălțimea fiecăreia exprimată în centimetri. Astfel morcovul i are în dreptul său o grămăjoară de pământ cu înălțimea de h[i] centimetri. Ajutați-l pe Macarie să identifice înălțimea grămăjoarei celui mai tentant morcov, pentru mai multe intervale date, după efectuarea tuturor modificărilor realizate de cârtiță.

Detalii

Problema Cartita Operații I/O cartita.in/cartita.out
Limita timp 0.25 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54526356 Utilizator Cornea Radu (CorneaRadu)
Fișier cartita.cpp Dimensiune 2.84 KB
Data încărcării 01 Decembrie 2024, 16:33 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cartita face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.