Detalii evaluare #54406247

Rezumat problemă

#4474 Magie1

Vrăjitorul Amaric a găsit un șir cu N numere, pe care vrea să-l transforme astfel încât să conțină o secvență de valori egale de lungime cât mai mare. Pentru aceasta, Amaric a pregătit două feluri de magii:

- magia de tip 1: alege două numere din șir și le schimbă între ele în șir. Această magie se poate aplica de oricâte ori.
- magia de tip 2: alege un număr din șir și îl mărește cu o valoare care este divizor al acestuia. Această magie se poate aplica cel mult o dată pentru fiecare număr din șir.

De exemplu, dacă șirul contine numerele (6, 8, 4, 8), aplicând magia de tip 1 pentru numerele 4 și 8, șirul devine (6, 8, 8, 4). Dacă aplicăm magia de tip 2 pentru numărul 4, el poate deveni 5 sau 6 sau 8.

Scrieți un program care să determine lungimea maximă a unei secvențe de numere egale dacă:

  1. Amaric aplică doar magii de tipul 1;
  2. Amaric aplică doar magii de tipul 2;
  3. Amaric aplică magii de tipul 1 și de tipul 2.

Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică SEVER-AUREL GROZE 2023

Detalii

Problema Magie1 Operații I/O magie.in/magie.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54406247 Utilizator remus grigorut (remusnegresti)
Fișier magie1.cpp Dimensiune 530 B
Data încărcării 27 Noiembrie 2024, 18:39 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

magie1.cpp: In function 'int main()':
magie1.cpp:8:9: warning: unused variable 'c' [-Wunused-variable]
     int c,n,v[5001]={0};

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Magie1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.