Detalii evaluare #54399009

Rezumat problemă

#2064 tripas

Se consideră aranjamentul piramidal de numere cunoscut și sub denumirea de triunghiul lui Pascal. În vârful și pe marginile laterale ale piramidei se află numărul 1. Restul numerelor din acest triunghi se formează ca suma celor două numere de deasupra. Definim un tripas(r,c,L) ca fiind un triunghi echilateral de numere din interiorul triunghiului lui Pascal, pentru care se precizează poziția (r, c) a vârfului și L, lungimea laturii (r=rând, c=coloană, L=lungime latură). Exemplu: tripas(3,1,4) – reprezintă triunghiul de numere cu vârful poziționat pe rândul al treilea, primul element și care are lungimea laturii de 4 elemente, adică numerele (1), (1,3), (1,4,6), (1,5,10,10) – scrise de sus în jos și de la stânga la dreapta. Pe figura de mai sus, tripas(3,1,4) are elementele încadrate în dreptunghiuri. Notăm cu S suma elementelor unui tripas(r,c,L).

Lot informatica, Alexandria, 2017

Detalii

Problema tripas Operații I/O tripas.in/tripas.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54399009 Utilizator Griga Victor (victorgriga)
Fișier tripas.cpp Dimensiune 1.37 KB
Data încărcării 27 Noiembrie 2024, 16:20 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.064 secunde OK. 4 4
1 0.064 secunde OK. 4 4
2 0.128 secunde OK. 4 4
3 0.128 secunde OK. 4 4
4 0.068 secunde OK. 4 4
5 0.104 secunde OK. 4 4
6 0.128 secunde OK. 4 4
7 0.064 secunde OK. 4 4
8 0.064 secunde OK. 4 4
9 0.068 secunde OK. 4 4
10 0.096 secunde OK. 4 4
11 0.088 secunde OK. 4 4
12 0.112 secunde OK. 4 4
13 0.12 secunde OK. 4 4
14 0.088 secunde OK. 4 4
15 0.12 secunde OK. 4 4
16 0.128 secunde OK. 4 4
17 0.064 secunde OK. 4 4
18 0.064 secunde OK. 4 4
19 0.064 secunde OK. 4 4
20 0.128 secunde OK. 4 4
21 0.104 secunde OK. 4 4
22 0.128 secunde OK. 4 4
23 0.064 secunde OK. 4 4
24 0.064 secunde OK. 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema tripas face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.