#2383
plaja1
Primăria orașului Constanța reamenajează plaja din stațiunea Mamaia. Aceasta este reprezentată ca o zonă dreptunghiulară cu lățimea de a unități și lungimea de b
unități. Pe plajă sunt trasate linii paralele cu laturile dreptunghiului astfel încât să formeze pătrate cu latura de o unitate, numite zone. Pe plajă se vor pune obiecte: umbrele și prosoape. Se consideră că dacă un obiect intră în interiorul unei zone, o ocupă în întregime. Se poziționează u
umbrele de soare. Într-o zonă se poate așeza cel mult o umbrelă.
N
turişti vin şi îşi aşează prosoapele pe plajă. Un prosop are formă dreptunghiulară şi va fi aşezat paralel cu laturile dreptunghiului. Turiştii îşi pot aşeza prosoapele pe zone libere sau peste prosoape deja aşezate. Un turist nu îşi poate aşeza însă prosopul pe plajă dacă suprafaţa acoperită de acesta include cel puţin o zonă în care se află o umbrelă.
M
localnici au suprafeţe favorite pentru aşezarea prosoapelor. O suprafaţă favorită are forma unui dreptunghi cu laturile paralele cu laturile dreptunghiului care marchează plaja. După ce turiştii termină aşezarea prosoapelor, localnicii verifică dacă zonele din suprafaţa favorită sunt libere (neacoperite de prosoape aşezate de turişti sau de umbrele).
Scrieţi un program care să determine numărul de turişti care au reuşit să îşi aşeze prosoapele pe plajă, precum și numărul de localnici ale căror zone favorite sunt libere.
ONI 2010
Problema | plaja1 | Operații I/O |
plaja1.in /plaja1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54300897 | Utilizator | |
Fișier | plaja1.cpp | Dimensiune | 1.44 KB |
Data încărcării | 25 Noiembrie 2024, 11:14 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema plaja1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.