#4632
Microbist
între Juventus Torino și AC Milan și a notat pe o foaie cele N
goluri în ordinea în care ele au fost marcate. La fiecare gol marcat de Juventus a scris pe foaie cifra 1
și la fiecare gol marcat de Milan a scris pe foaie cifra 2
.
Scorul meciului, la un moment dat, se exprimă prin două numere, primul reprezentând numărul total de goluri marcate până la acel moment de prima echipă, Juventus Torino, iar al doilea reprezentând numărul total de goluri marcate până la acel moment de a doua echipă, AC Milan.
Scorul este egal dacă cele două numere sunt egale, iar o echipă conduce echipa adversă în joc dacă numărul de goluri marcate de ea este strict mai mare decât cele marcate de echipa adversă.
Scorul final este cel obținut la încheierea jocului.
Spunem că revenirea în forță este o situație în care o echipă, care este condusă, înscrie un număr corespunzător de goluri până când preia conducerea, fără ca echipa adversă să fi marcat vreun gol în tot acest timp.
Cerințe:
1. Determinați scorul final.
2. Determinați numărul de scoruri egale care au fost înregistrate pe parcursul jocului, începând cu cel de pornire. Scorul de pornire, 0 − 0, este considerat egal.
3. Determinați numărul de goluri corespunzător celei mai mari reveniri în forță din joc (numărul maxim de goluri succesive marcate de o echipă la o revenire în forță).
OJI 2024, clasa a 5-a
Problema | Microbist | Operații I/O |
microbist.in /microbist.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54286278 | Utilizator | |
Fișier | microbist.cpp | Dimensiune | 470 B |
Data încărcării | 24 Noiembrie 2024, 20:06 | Scor / rezultat | 21 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
31 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
32 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
Punctaj total | 21 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Microbist face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.