Detalii evaluare #54217177

Rezumat problemă

În arhipelagul X, ajunge un peşte de aur. După drumul obositor parcurs de peşte, el vrea să se relaxeze într-o anumită zonă din acest arhipelag (cu coordonatele x2, y2). Totodată, acest peşte este curios să afle câte modalităţi sunt ca să ajungă în acea zonă.

Detalii

Problema pestelee Operații I/O pestelee.in/pestelee.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54217177 Utilizator Rotar-Sas Dragos (DragosRotar)
Fișier pestelee.cpp Dimensiune 1 B
Data încărcării 22 Noiembrie 2024, 12:30 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

pestelee.cpp:1:1: error: 'a' does not name a type
 a
 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pestelee face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.