#2176
Ruleta
Nicuşor este elev în clasa a VI-a
şi s-a gândit că este suficient de mare ca să inventeze un joc nou. Are doar o foaie de hârtie şi un pix. Scrie mai întâi n
numere naturale în cerc. Acestea formează Ruleta numerelor. Jocul se desfăşoară după următoarele reguli:
- se parcurge şirul numerelor în sensul deplasării acelor de ceasornic;
- se porneşte de fiecare dată de la acelaşi element;
- se execută de fiecare dată o rotaţie completă;
- fiecare element nenul se scade din elementul imediat următor doar dacă este mai mic sau egal cu acesta şi nenul;
- ruleta se opreşte atunci când execută o rotaţie completă şi nu se modifică nici o valoare din şirul elementelor.
Scrieţi un program care să determine, pentru un şir de n
numere naturale care indică starea iniţială a ruletei, numărul r
de rotaţii complete efectuate respectând regulile jocului până la încheierea acestuia şi numărul t
al elementelor nenule aflate în şir la încheierea jocului.
OJI 2009, Clasa a VI-a
Problema | Ruleta | Operații I/O |
ruleta.in /ruleta.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.7 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #54210356 | Utilizator | |
Fișier | ruleta.cpp | Dimensiune | 919 B |
Data încărcării | 22 Noiembrie 2024, 10:27 | Scor / rezultat | 50 puncte |
ruleta.cpp: In function 'int main()': ruleta.cpp:11:12: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] int n, x, cnt = 1, t = 0; ^ ruleta.cpp:12:26: warning: unused variable 'modificare' [-Wunused-variable] bool modific = true, modificare = false; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0.008 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.428 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
7 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
9 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
10 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 50 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Ruleta face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.