#4122
munte2
Despre o permutare vom spune că este de tip munte, dacă printre cele N
elemente ale sale există un element de indice M
astfel încât 1 < M < N
, secvența formată din primele M
elemente este strict crescătoare, iar secvența formată din ultimele N–M+1
elemente este strict descrescătoare. Adică, folosind notația matematică, avem a[1] < a[2] < ... < a[M - 1] < a[M] > a[M+1] > ... > a[N]
. Un exemplu de munte cu 6 elemente poate fi următorul șir: [1, 2, 4, 5, 6, 3]
. Să se precizeze dacă pentru permutarea dată aplicând oricâte operații de swap
sau dswap
se poate obține o permutare de tip munte. Plecând de la permutarea dată, câte permutări de tip munte distincte se pot obține aplicând oricâte operații de swap
sau dswap
?
ONI 2022, clasa a X-a
Problema | munte2 | Operații I/O |
munte.in /munte.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 512 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #54072592 | Utilizator | |
Fișier | munte2.cpp | Dimensiune | 936 B |
Data încărcării | 19 Noiembrie 2024, 10:19 | Scor / rezultat | 40 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
32 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
33 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
34 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
35 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
36 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
37 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
38 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
39 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
40 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
41 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
42 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
43 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
44 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
45 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
46 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
47 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
48 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
Punctaj total | 40 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema munte2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.