Detalii evaluare #54056046

Rezumat problemă

#4652 pictura

Scrieţi un program care, cunoscând n şi m (dimensiunile picturii), respectiv înălţimile pixelilor 3D, rezolvă următoarele trei cerinţe:
1. determină numărul maxim de culori pure care se combină pe un pixel 3D;
2. determină numărul de culori distincte care apar în pictura creată conform algoritmului aplicat de robotul Vasile;
3. determină dimensiunea maximă a unei zone formată din pixeli 3D de aceeaşi culoare, diferită de alb.

ONI 2024, clasa a 7-a

Detalii

Problema pictura Operații I/O pictura.in/pictura.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #54056046 Utilizator Bohonyi Martin (Martin_Bohonyi)
Fișier pictura.cpp Dimensiune 3.20 KB
Data încărcării 18 Noiembrie 2024, 20:25 Scor / rezultat 34 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0.008 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 Depășit Limita de timp depășită 2 0
6 0.052 secunde OK. 2 2
7 0.016 secunde OK. 2 2
8 0.068 secunde OK. 2 2
9 Depășit Limita de timp depășită 2 0
10 0 secunde OK. 3 3
11 0.012 secunde OK. 3 3
12 0.036 secunde OK. 3 3
13 0.48 secunde OK. 3 3
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.012 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0 secunde OK. 4 4
18 Depășit Limita de timp depășită 4 0
19 0.056 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.02 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0.068 secunde OK. 4 4
22 Depășit Limita de timp depășită 4 0
23 0.012 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0.036 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0.488 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
28 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 Depășit Limita de timp depășită 2 0
32 0.052 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.016 secunde Raspuns gresit. 4 0
34 0.068 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 34

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pictura face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.