#4617
parking
Mark a construit o parcare dreptunghiulară, pe care a împărțit-o, utilizând marcaje, în locuri de parcare pătrate, organizate pe n
linii (numerotate de la 1
la n
) și m
coloane (numerotate de la 1
la m
). Astfel, un loc de parcare poate fi identificat prin numărul liniei şi numărul coloanei pe care acesta se află. Orice mașină poate fi parcată în interiorul unui loc de parcare, paralel cu liniile orizontale de marcaj, sau paralel cu liniile verticale, fără a depăși conturul pătratului corespunzător.
Scrieți un program care, cunoscând dimensiunile parcării, pozițiile întreruperilor din zid, numărul de mașini, iar pentru fiecare mașină numărul liniei și al coloanei corespunzătoare locului în care este parcată și modul de parcare a acesteia, rezolvă următoarele două cerinţe:
1) determină numărul de mașini care pot ieși din parcare fără a fi condiționate de mutarea sau de părăsirea parcării de către alte mașini (numărul de maşini care pot ieşi în prima serie);
2) determină numărul total maşini care pot ieşi din parcare, precum şi numărul de serii în care se realizează ieşirea tuturor acestor maşini.
OJI 2024, clasa a 7-a
Problema | parking | Operații I/O |
parking.in /parking.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #54041542 | Utilizator | |
Fișier | parking.cpp | Dimensiune | 1.02 KB |
Data încărcării | 18 Noiembrie 2024, 15:48 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
16 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
18 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema parking face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.