#4370
kda
Dându-se o listă conținând KDA-urilor celor N
prieteni ai lui Gigel și mărimea unei echipe k
, Gigel dorește să afle care este qE
-ul celei mai neechilibrate echipe. Astfel el calculează qE
-ul tuturor echipelor posibile (\(\frac{N!}{k!(N-k)!}\) la număr) și apoi alege qE
-ul maxim posibil.
Info-Oltenia 2023, individual 10
Problema | kda | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #54037775 | Utilizator | |
Fișier | kda.cpp | Dimensiune | 513 B |
Data încărcării | 18 Noiembrie 2024, 13:59 | Scor / rezultat | 100 puncte |
kda.cpp: In function 'int main()': kda.cpp:6:32: warning: unused variable 'stop' [-Wunused-variable] int n,k,x,i,j,max1,mij,poz,stop,i1,j1,mij1,nr; ^ kda.cpp:6:37: warning: unused variable 'i1' [-Wunused-variable] int n,k,x,i,j,max1,mij,poz,stop,i1,j1,mij1,nr; ^ kda.cpp:6:40: warning: unused variable 'j1' [-Wunused-variable] int n,k,x,i,j,max1,mij,poz,stop,i1,j1,mij1,nr; ^ kda.cpp:6:43: warning: unused variable 'mij1' [-Wunused-variable] int n,k,x,i,j,max1,mij,poz,stop,i1,j1,mij1,nr; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.012 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.032 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
21 | 0.04 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema kda face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.