Detalii evaluare #53989415

Rezumat problemă

#2436 castel1

Arheologii au descoperit pe un platou muntos greu accesibil ruinele unui castel medieval, pe care l-au fotografiat din elicopter, obţinând harta digitizată a acestuia. Harta este memorată sub forma unui tablou bidimensional H, compus din N x N pătrate cu latura egală cu unitatea, având ca elemente numere naturale între 0 și 15, care codifică forma pereţilor fiecărui pătrat unitar. Dacă scriem numărul natural H[i][j] în baza 2, folosind exact 4 cifre binare, fiecare bit dă informații despre unul dintre pereții posibil de construit pe fiecare latură a pătratului unitar din poziția (i,j), astfel:

  • dacă bitul de pe poziția 0 are valoarea 1, atunci există perete pe latura vestică (latura din stânga);
  • dacă bitul de pe poziția 1 are valoarea 1, atunci există perete pe latura sudică (latura de jos);
  • dacă bitul de pe poziția 2 are valoarea 1, atunci există perete pe latura estică (latura din dreapta);
  • dacă bitul de pe poziția 3 are valoarea 1, atunci există perete pe latura nordică (latura de sus);
  • un bit de valoare 0 indică lipsa peretelui corespunzător acestuia;

Pentru un număr scris în baza 2, numerotarea cifrelor începe cu poziția 0, de la dreapta la stânga.
Castelul este interesant deoarece, pentru realizarea unei mai bune apărări, camerele ce-l compun sunt construite fie independent, fie una în interiorul alteia. Orice camera este construită la o distanţă de cel puţin o unitate faţă de zidul ce împrejmuieşte castelul sau faţă de pereţii altor camere.
Folosind harta, arheologii doresc să afle informaţii privind numărul camerelor şi camera de arie maximă. Prin arie a unei camere se înţelege numărul pătratelor unitate cuprinse în interiorul pereților aceasteia, fără a socoti ariile camerelor construite în interiorul ei.

Cunoscând codificarea hărţii castelului, să se determine:
1. numărul total al camerelor din castel
2. aria maximă a unei camere
3. coordonatele colţurilor din stânga-sus, respectiv dreapta-jos a camerei cu aria maximă. Dacă există mai multe camere având aceeaşi arie maximă, atunci se vor afişa coordonatele camerei având colţul din stânga-sus (lin1, col1) cu lin1 minimă, iar la linii egale pe aceea cu col1 minimă.

Detalii

Problema castel1 Operații I/O castel1.in/castel1.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #53989415 Utilizator Manguci Luca George (Luca_Manguci)
Fișier castel1.cpp Dimensiune 2.70 KB
Data încărcării 16 Noiembrie 2024, 23:14 Scor / rezultat 23 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

castel1.cpp: In function 'int main()':
castel1.cpp:91:72: warning: 'maxfc' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     if (C == 3) Fou << maxil << ' ' << maxic << ' ' << maxfl << ' ' << maxfc << '\n';

                                                                        ^
castel1.cpp:91:56: warning: 'maxfl' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     if (C == 3) Fou << maxil << ' ' << maxic << ' ' << maxfl << ' ' << maxfc << '\n';

                                                        ^
castel1.cpp:91:40: warning: 'maxic' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     if (C == 3) Fou << maxil << ' ' << maxic << ' ' << maxfl << ' ' << maxfc << '\n';

                                        ^
castel1.cpp:91:24: warning: 'maxil' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     if (C == 3) Fou << maxil << ' ' << maxic << ' ' << maxfl << ' ' << maxfc << '\n';

                        ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0 secunde OK. 3 3
19 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 23

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema castel1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.