Detalii evaluare #53942277

Rezumat problemă

Se dă un şir de caractere ce conţine cuvinte formate din litere mici ale alfabetului englez, separate prin unul sau mai multe spații. Înaintea primului cuvânt nu există spații, și nici după ultimul. Să se modifice șirul dat, astfel încât să se înlocuiască fiecare cuvânt cu exact trei litere din șir cu simbolul *.

Detalii

Problema Inlocuire1 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53942277 Utilizator Lazar Anda (anda12007)
Fișier inlocuire1.cpp Dimensiune 674 B
Data încărcării 15 Noiembrie 2024, 12:21 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\310' in program
 Un text cu cel mult 100 de caractere conține cuvinte şi numere, separate prin câte un spațiu. Cuvintele sunt formate numai din litere mici ale alfabetului englez, iar numerele sunt reale, pozitive, cu partea întreagă şi partea zecimală separate prin simbolul virgulă, ca în exemplu. Scrieți un program C/C++ care citește de la tastatură un text de tipul precizat şi îl transformă în memorie, înlocuind fiecare număr real cu partea zecimală a acestuia.

 ^
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\233' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\305' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\237' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\242' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\310' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\233' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\256' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\305' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\237' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\256' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\310' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\233' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\310' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\231' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\305' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\237' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\256' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\256' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\303' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\256' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:7:1: error: stray '\305' in program
 se afişează pe ecran partea zecimala a lui 75 este egala cu a lui 75 si cu a lui 5 si este
 ^
inlocuire1.cpp:7:1: error: stray '\237' in program
inlocuire1.cpp:7:1: error: stray '\304' in program
inlocuire1.cpp:7:1: error: stray '\203' in program
inlocuire1.cpp:1:1: error: 'Un' does not name a type
 Un text cu cel mult 100 de caractere conține cuvinte şi numere, separate prin câte un spațiu. Cuvintele sunt formate numai din litere mici ale alfabetului englez, iar numerele sunt reale, pozitive, cu partea întreagă şi partea zecimală separate prin simbolul virgulă, ca în exemplu. Scrieți un program C/C++ care citește de la tastatură un text de tipul precizat şi îl transformă în memorie, înlocuind fiecare număr real cu partea zecimală a acestuia.

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Inlocuire1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.