#1140
Ordine
Gigel a primit de ziua lui un joc cu bile. Jocul conţine n
bile numerotate cu numerele naturale distincte de la 1
la n
. Jucându-se, Gigel a amestecat bilele astfel încât acum ele nu mai sunt în ordine. Ca să le pună înapoi în cutia jocului, Gigel ia de pe masă bilele una câte una, şi le pune în cutie formând un şir. Însă Gigel se joacă şi acum, astfel încât el nu pune bilele la rând, una după alta, ci are o regulă pe care o respectă cu stricteţe. Astfel, Gigel încearcă să plaseze fiecare bilă pe care a luat-o de pe masă exact la mijlocul şirului de bile deja format. Dacă acest lucru nu este posibil (șirul are lungime impară), atunci el plasează bila la sfârşitul şirului de bile deja format. După ce toate bilele au fost puse în cutie, Gigel îşi dă seama că nu a notat ordinea în care a luat bilele de pe masă şi, în mod firesc, îşi pune problema dacă nu cumva poate deduce acest lucru din şirul de bile pe care tocmai l-a format.
Cunoscându-se numărul de bile şi configuraţia finală a bilelor în şir să se determine:
1. numărul ultimei bile luate de pe masă;
2. ordinea în care bilele au fost luate de pe masă.
Problema | Ordine | Operații I/O |
ordine.in /ordine.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #53895109 | Utilizator | |
Fișier | ordine.cpp | Dimensiune | 975 B |
Data încărcării | 14 Noiembrie 2024, 10:10 | Scor / rezultat | 30 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0.056 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
13 | 0.024 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
17 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.056 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
19 | 0.024 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 30 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Ordine face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.