#2623
LR
Aveți la dispoziție un șir a[1]
, a[2]
, …, a[n]
de numere naturale. Un element a[i]
(2 ≤ i ≤ n - 1
) îl numim LR
dacă a[i]
are toate elementele din șir aflate la stânga sa mai mici sau egale și toate elementele din dreapta sa mai mari sau egale cu a[i]
. De exemplu, în șirul a = (6, 3, 1, 2, 6, 10, 7, 11, 16)
sunt două elemente LR
, valorile 6
și 11
de la pozițiile 5
și 8
. Să se determine numărul elementelor LR
din șir.
Problema | LR | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53768824 | Utilizator | |
Fișier | lr.cpp | Dimensiune | 1.16 KB |
Data încărcării | 11 Noiembrie 2024, 11:57 | Scor / rezultat | 100 puncte |
lr.cpp: In function 'int main()': lr.cpp:28:22: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:31: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:38: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:41: warning: unused variable 'cnt1' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:51: warning: unused variable 'poz1' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:57: warning: unused variable 'poz' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:71: warning: unused variable 'ks' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^ lr.cpp:28:79: warning: unused variable 'kd' [-Wunused-variable] long long int n, ok = -1, i = 0, x, cnt1 = 0, poz1, poz, cnt = 0, ks = 0, kd = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.008 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.02 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.024 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0.028 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0.036 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0.036 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0.016 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
11 | 0.032 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema LR face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.