#4674
Betisoare2
Marian are un pachet cu n
bețișoare, fiecare bețișor i
având lungimea a[i]
cm. Bețișoarele au o proprietate special: bețișorul cu numărul i
se poate conecta de bețișorul i+1
, unde i
este mai mic decât n
. Spre exemplu, într-un pachet cu 10
bețișoare, primul se poate conecta la al doilea, al doilea la al treilea, și așa mai departe. În momentul unei conectări, lungimea bețișorului devine suma lungimilor celor două bețișoare care l-au compus. Marian repetă acest procedeu până când are exact k
bețișoare.
Să se determine cea mai mare lungime L
posibilă, astfel încât toate cele k
bețișoare obținute să aibă lungimea mai mare sau egală cu L
.
Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2024
Problema | Betisoare2 | Operații I/O |
betisoare.in /betisoare.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53751791 | Utilizator | |
Fișier | betisoare2.cpp | Dimensiune | 1.02 KB |
Data încărcării | 10 Noiembrie 2024, 20:54 | Scor / rezultat | 100 puncte |
betisoare2.cpp: In function 'int main()': betisoare2.cpp:11:22: warning: variable 'minim' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int n, k, nr, s, minim, i; ^ betisoare2.cpp:44:44: warning: 'max1' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] cout << nr << " " << mij << " " << max1 << endl; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0.068 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0.072 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0.08 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.092 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0.096 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.024 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
26 | 0.032 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0.04 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
28 | 0.048 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
29 | 0.048 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
30 | 0.056 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Betisoare2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.