Detalii evaluare #53683753

Rezumat problemă

#4652 pictura

Scrieţi un program care, cunoscând n şi m (dimensiunile picturii), respectiv înălţimile pixelilor 3D, rezolvă următoarele trei cerinţe:
1. determină numărul maxim de culori pure care se combină pe un pixel 3D;
2. determină numărul de culori distincte care apar în pictura creată conform algoritmului aplicat de robotul Vasile;
3. determină dimensiunea maximă a unei zone formată din pixeli 3D de aceeaşi culoare, diferită de alb.

ONI 2024, clasa a 7-a

Detalii

Problema pictura Operații I/O pictura.in/pictura.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53683753 Utilizator Popescu Malina (malina_popescu)
Fișier pictura.cpp Dimensiune 1.78 KB
Data încărcării 08 Noiembrie 2024, 11:31 Scor / rezultat 28 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0.008 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0.356 secunde OK. 2 2
6 0.032 secunde OK. 2 2
7 0.012 secunde OK. 2 2
8 0.092 secunde OK. 2 2
9 Depășit Limita de timp depășită 2 0
10 0 secunde OK. 3 3
11 0.02 secunde OK. 3 3
12 0.036 secunde OK. 3 3
13 0.224 secunde OK. 3 3
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 28

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pictura face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.