Detalii evaluare #53681210

Rezumat problemă

#4410 Turcane

Pe un câmp asemănător cu o tablă de şah cu M linii şi N coloane, o ţurcană se află în pătrăţelul de coordonate (1,1) aflat în colţul din stânga-sus al tablei şi vrea să ajungă în pătrăţelul de coordonate (M,N) aflat în colţul din dreapta-jos al tablei. Ea poate efectua sărituri de lungime cel mult P la dreapta, de lungime cel mult Q în jos, de lungime cel mult R pe diagonală spre dreapta-jos, precum şi săritura calului, adică două pătrăţele la dreapta şi unul în jos sau două în jos şi unul la dreapta. Orice săritură trebuie să schimbe poziţia ţurcanei. Se dă un număr întreg C.
- Dacă C=1, să se determine numărul minim de sărituri necesare pentru a ajunge în pătrăţelul de coordonate (M,N).
- Dacă C=2, să se determine numărul de moduri în care poate să ajungă în pătrăţelul de coordonate (M,N), nu neapărat cu număr minim de sărituri.

OJI 2023, clasele XI-XII

Detalii

Problema Turcane Operații I/O turcane.in/turcane.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #53681210 Utilizator sofronea Vlad (vladsoarta)
Fișier turcane.cpp Dimensiune 2.55 KB
Data încărcării 08 Noiembrie 2024, 10:29 Scor / rezultat 9 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

turcane.cpp: In function 'int main()':
turcane.cpp:40:51: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                     for(int h=0; h<direction.size(); h++)

                                                   ^
turcane.cpp:79:51: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                     for(int h=0; h<direction.size(); h++)

                                                   ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
8 0 secunde OK. 2 2
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
21 0 secunde OK. 1 1
22 0 secunde OK. 1 1
23 0 secunde OK. 1 1
24 0 secunde OK. 1 1
25 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
26 0 secunde OK. 1 1
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0.012 secunde Raspuns gresit. 1 0
29 0.016 secunde Raspuns gresit. 1 0
30 0.024 secunde Raspuns gresit. 1 0
31 0.024 secunde Raspuns gresit. 1 0
32 0.024 secunde OK. 2 2
33 0.024 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
41 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
42 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
43 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
44 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
45 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
46 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
47 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
48 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
49 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
50 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
51 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
52 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
53 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
54 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
55 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
56 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 9

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Turcane face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.