#342
Soarece
Se dă o tablă dreptunghiulară formată din n
linii și m
coloane, definind n*m
zone, unele dintre ele fiind libere, altele conținând obstacole. În zona aflată la poziția is
, js
se află un șoarece care se poate deplasa pe tablă trecând din zona curentă în zona învecinată cu aceasta pe linie sau pe coloană. Scopul sau este să ajungă la o bucată de brânză aflată în zona de la poziția ib
, jb
, fără a părăsi tabla, fără a trece prin zone care conțin obstacole și fără a trece de două ori prin aceeași zonă.
Determinați câte modalități prin care șoarecele poate ajunge de la poziția inițială la cea a bucății de brânză există.
Problema | Soarece | Operații I/O |
soarece.in /soarece.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53655839 | Utilizator | |
Fișier | soarece.cpp | Dimensiune | 1.18 KB |
Data încărcării | 07 Noiembrie 2024, 13:42 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
soarece.cpp:4:34: error: scalar object 'Dx' requires one element in initializer int Dx={-1, -1, 0, 1, 1, 1, 0, -1}; ^ soarece.cpp:5:33: error: scalar object 'Dy' requires one element in initializer int Dy={0, 1, 1, 1, 0, -1,-1, -1}; ^ soarece.cpp: In function 'void Back(int, int)': soarece.cpp:44:9: error: expected ';' before 'L' L[x][y]=0; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Soarece face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.