Detalii evaluare #53414131

Rezumat problemă

între Juventus Torino și AC Milan și a notat pe o foaie cele N goluri în ordinea în care ele au fost marcate. La fiecare gol marcat de Juventus a scris pe foaie cifra 1 și la fiecare gol marcat de Milan a scris pe foaie cifra 2.

Scorul meciului, la un moment dat, se exprimă prin două numere, primul reprezentând numărul total de goluri marcate până la acel moment de prima echipă, Juventus Torino, iar al doilea reprezentând numărul total de goluri marcate până la acel moment de a doua echipă, AC Milan.

Scorul este egal dacă cele două numere sunt egale, iar o echipă conduce echipa adversă în joc dacă numărul de goluri marcate de ea este strict mai mare decât cele marcate de echipa adversă.

Scorul final este cel obținut la încheierea jocului.

Spunem că revenirea în forță este o situație în care o echipă, care este condusă, înscrie un număr corespunzător de goluri până când preia conducerea, fără ca echipa adversă să fi marcat vreun gol în tot acest timp.

Cerințe:

1. Determinați scorul final.

2. Determinați numărul de scoruri egale care au fost înregistrate pe parcursul jocului, începând cu cel de pornire. Scorul de pornire, 0 − 0, este considerat egal.

3. Determinați numărul de goluri corespunzător celei mai mari reveniri în forță din joc (numărul maxim de goluri succesive marcate de o echipă la o revenire în forță).

OJI 2024, clasa a 5-a

Detalii

Problema Microbist Operații I/O microbist.in/microbist.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53414131 Utilizator Deac Darius (DeacDariusSebastian)
Fișier microbist.cpp Dimensiune 476 B
Data încărcării 29 Octombrie 2024, 12:07 Scor / rezultat 21 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde OK. 4 4
4 0.008 secunde OK. 4 4
5 0.004 secunde OK. 5 5
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
28 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
31 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.004 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 21

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Microbist face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.