#4674
Betisoare2
Marian are un pachet cu n
bețișoare, fiecare bețișor i
având lungimea a[i]
cm. Bețișoarele au o proprietate special: bețișorul cu numărul i
se poate conecta de bețișorul i+1
, unde i
este mai mic decât n
. Spre exemplu, într-un pachet cu 10
bețișoare, primul se poate conecta la al doilea, al doilea la al treilea, și așa mai departe. În momentul unei conectări, lungimea bețișorului devine suma lungimilor celor două bețișoare care l-au compus. Marian repetă acest procedeu până când are exact k
bețișoare.
Să se determine cea mai mare lungime L
posibilă, astfel încât toate cele k
bețișoare obținute să aibă lungimea mai mare sau egală cu L
.
Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2024
Problema | Betisoare2 | Operații I/O |
betisoare.in /betisoare.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53371119 | Utilizator | |
Fișier | betisoare2.cpp | Dimensiune | 635 B |
Data încărcării | 26 Octombrie 2024, 13:28 | Scor / rezultat | 0 puncte |
betisoare2.cpp: In function 'int main()': betisoare2.cpp:9:31: warning: variable 'poz' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad; ^ betisoare2.cpp:9:35: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad; ^ betisoare2.cpp:9:40: warning: unused variable 'bet' [-Wunused-variable] int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad; ^ betisoare2.cpp:9:46: warning: unused variable 'ad' [-Wunused-variable] int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0.056 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0.064 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
16 | 0.068 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
17 | 0.072 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0.076 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
19 | 0.08 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
21 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
22 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
23 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
25 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
26 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
27 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
28 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
29 | 0.036 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
30 | 0.04 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Betisoare2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.