Detalii evaluare #53371094

Rezumat problemă

Marian are un pachet cu n bețișoare, fiecare bețișor i având lungimea a[i] cm. Bețișoarele au o proprietate special: bețișorul cu numărul i se poate conecta de bețișorul i+1, unde i este mai mic decât n. Spre exemplu, într-un pachet cu 10 bețișoare, primul se poate conecta la al doilea, al doilea la al treilea, și așa mai departe. În momentul unei conectări, lungimea bețișorului devine suma lungimilor celor două bețișoare care l-au compus. Marian repetă acest procedeu până când are exact k bețișoare.

Să se determine cea mai mare lungime L posibilă, astfel încât toate cele k bețișoare obținute să aibă lungimea mai mare sau egală cu L.

Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2024

Detalii

Problema Betisoare2 Operații I/O betisoare.in/betisoare.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53371094 Utilizator ONIU STEFAN (stefanoniu)
Fișier betisoare2.cpp Dimensiune 632 B
Data încărcării 26 Octombrie 2024, 13:27 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

betisoare2.cpp: In function 'int main()':
betisoare2.cpp:9:31: warning: variable 'poz' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
     int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad;

                               ^
betisoare2.cpp:9:35: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable]
     int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad;

                                   ^
betisoare2.cpp:9:40: warning: unused variable 'bet' [-Wunused-variable]
     int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad;

                                        ^
betisoare2.cpp:9:46: warning: unused variable 'ad' [-Wunused-variable]
     int n,i=1,k,mx=0,s=0,s1=0,poz,ok=1,bet=0,ad;

                                              ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0.056 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0.064 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0.068 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0.072 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0.076 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0.08 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0.02 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0.024 secunde Raspuns gresit. 5 0
26 0.028 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0.032 secunde Raspuns gresit. 5 0
28 0.036 secunde Raspuns gresit. 6 0
29 0.04 secunde Raspuns gresit. 6 0
30 0.048 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Betisoare2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.