#4418
planor
Date fiind numărul N
de parcele, K
– numărul maxim de parcele pe care le poate parcurge planorul ce pornește de la înălțime zero, precum și diferențele de nivel corespunzătoare fiecăreia dintre cele N
parcele să se rezolve următoarele 3 cerințe:
1) înălțimea maximă la care ajunge planorul dacă pleacă din prima parcelă și parcurge cel mult K parcele (dar cel puțin una);
2) înălțimea maximă la care ajunge planorul, dacă alege convenabil o parcelă X
de lansare și după ce parcurge exact K parcele;
3) înălțimea maximă la care ajunge planorul, dacă alege convenabil o parcelă X
de lansare și parcurge cel mult K parcele (dar cel puțin una).
Urmașii lui Moisil 2023, clasa a X-a
Problema | planor | Operații I/O |
planor.in /planor.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #53354211 | Utilizator | |
Fișier | planor.cpp | Dimensiune | 1020 B |
Data încărcării | 25 Octombrie 2024, 16:32 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
8 | 0.016 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
9 | 0.016 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
10 | 0.028 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
11 | 0.028 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
12 | 0.028 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0.024 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0.028 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
30 | 0.004 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
31 | 0.008 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
32 | 0.016 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
33 | 0.016 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
34 | 0.032 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
35 | 0.032 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
36 | 0.032 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema planor face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.