#342
Soarece
Se dă o tablă dreptunghiulară formată din n
linii și m
coloane, definind n*m
zone, unele dintre ele fiind libere, altele conținând obstacole. În zona aflată la poziția is
, js
se află un șoarece care se poate deplasa pe tablă trecând din zona curentă în zona învecinată cu aceasta pe linie sau pe coloană. Scopul sau este să ajungă la o bucată de brânză aflată în zona de la poziția ib
, jb
, fără a părăsi tabla, fără a trece prin zone care conțin obstacole și fără a trece de două ori prin aceeași zonă.
Determinați câte modalități prin care șoarecele poate ajunge de la poziția inițială la cea a bucății de brânză există.
Problema | Soarece | Operații I/O |
soarece.in /soarece.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53286968 | Utilizator | |
Fișier | soarece.cpp | Dimensiune | 1.18 KB |
Data încărcării | 23 Octombrie 2024, 13:36 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
soarece.cpp:4:1: error: 'Int' does not name a type Int Dy[8] = {0, 1, 1, 1, 0, -1, -1, -1}; ^ soarece.cpp:25:13: error: variable or field 'Afisare' declared void void Afisare(0) ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Soarece face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.